Kuris ir kur yra vitražai?
Vitražai yra labiausiai dominuojantys darbai, naudodami stained stiklinė. Iš jų, leadlights raktu pakabukai yra mažiausi stained langai, naudodami vadovavimą cames kaip medžiaga, kad prisijungtų prie mažų dalių kartu. Vadovavimas buvo pakeistas darbuose Louis Comfort Tiffany su varinėmis lėkštėmis todėl, kad tai buvo kelias daug lengviau, negu tradicinis vadovavimas atvyko, gerindamas gaminio jėgą.
Išskyrus tradicinius vitražus, novatoriška vidaus Tiffany projektuotojo intuicija privertė jį pritaikyti jo amatą trimačiams projektams, iš kurių dauguma buvo dekoratyviniai eksponatai tokie kaip jo garsūs stained stikliniai lempos gaubtai. Jis taip pat suprojektavo nugriautą stiklinę, keramikos gaminius, emalį, papuošalus, metalo apdirbimą ir mozaikas.
Stiklinė buvo pasiekiama nuo to laiko keliais šimtmečiais prieš. Gamyklos yra įkurtos, kur yra gausus aprūpinimas kvarco, kuris neįvyksta jo laisvoje pagrindinėje valstybėje, bet kaip silicio dioksidas (pagrindinis smėlio rinkėjas) ar kaip sudėtingas silikatas įvairiuose mineraluose tokiuose kaip kvarcas.
Stained stiklinės sukūrimu užsiėmė nuo senovinių laikų. Egiptiečiai ir romėnai buvo puikūs gamintojai spalvotos stiklinės, baidariu nuoma dubysa kurią jie panaudojo kaip žaliava mažiems dekoratyviniams objektams tokiems kaip Lycurgus Cup Britanijos Muziejuje, kuris yra miglotos garstyčios spalvos, bet pasiverčia švytinčiu raudonu su purpuriniu atspalviu po šviesos šaltinio.
Spalvinimas ar "dažymas" drabuziai internetu yra procesas, kuris apima prisidedančius metalinius oksidus tuo metu, kai dar jo išlydytoje formoje ar valstybėje aukštoje temperatūroje. Skirtingi metaliniai oksidai pagamino savitus padarinius, iš kurių bendriausias yra variniai oksidai, kad pagamintų stiklinę žalios spalvos, kobaltą mėlynam ir auksinis, kuris gamina raudoną stiklinę. Kadangi auksas yra brangus, tyrinėjimas privertė amatininkus manyti, kad varis gamina ryškesnę raudoną stiklinę su labiau ryškiai raudonu atspalviu.
Šitos "spalvotos" stiklinės gamybos buvo padidintos su naujovėmis Tiffany, esančio gudrių vaivorykštinių padarinių priežastis daugiausia keičiančios spalvas stained stiklinės, kurią jis pagamino iš savo Tiffany Stiklinės Kompanijos ir Tiffany Studijų, įsteigtų 1800-ųjų pabaigoje ir 1900-ųjų pradžioje, atitinkamai. Jo stikliniai dažantys procesai apėmė kitą techniką:
· Vimpelo stiklinė – stiklinė suveria struktūrą, tekstūruotą padariniams, kurie atstovavo šakoms, šakelėms ir žolei.
· Lūžio stiklinė – su padariniu plonų stiklinių vaflių nereguliariose formose, kad numatytų padarinį lapijos, apžiūrėtos iš atstumo.
· Lūžio vimpelo stiklinė – ansamblio padarinys dviejų technikos, apibūdintos virš.
· Raibuliavimo stiklinė – tekstūruotas su pažymėtomis paviršinėmis bangomis iliuzijoms vandens ar venų/ruožuotumo lapuose.
· Žiedo dėmelės stiklinė – texturing išvystytas, kad pritaikytų meno kūrinius į skirtingus leitmotyvus.
· Draperijos stiklinė – tekstūruota sunkiai sulenkta stiklinė trimačiam audinio padariniui susilanksto kaip sklandžiuose drabužiuose biblinių asmeniškumų ir angelų sparnuose.
Šitos naujovės pašalino didžiąją dalį rankos dažyto stiklinio langų stiliaus ankstyvesnes eras. Iki dabarties, bažnyčios ir katedros yra architektūriniai namai daugumos stained langų, normaliai didžiulių dydžių, greta kai kurių visuomeninių pastatų ir kelių sinagogų ir mečečių jos raminimui ir pašventintiems padariniams.